måndag 17 juni 2013

Det märks att det börjar närma sig semester...

Det märks att det börjar närma sig semester - färre möten och inte lika många mejl som vanlig. Förra veckan började med att vi på måndagen hade en utvecklingsdag med ledningsgruppen.

Tisdagen ägnade jag mestadels åt sortering och att slänga papper – alltid en skön känsla när pappershögarna minskar!

I onsdags var jag med styrelsens ordförande och vice ordförande i Alingsås, på gemensamt presidiemöte med Servicenämnden och de andra fristående sjukhusen. Vi hade en dialog om hur det fungerar med Servicenämndens verksamheter och fick höra vilka nyheter som är på gång. Efteråt hade vi ett eget presidiemöte, där vi förberedde inför det sista styrelsemötet innan sommaren, den 19 juni.

Torsdag eftermiddag tillbringade jag tillsammans med Psykiatri-teamet, för att diskutera utvecklingen av psykiatrin vid ANS.

På fredagen var det gemensamt möte med alla sjukhuspresidier och sjukhusdirektörer som framför allt handlade om planeringen och situationen inför sommaren. Efter det hade jag möte med Martin Levin, en av de Objektledare Verksamhet som jag arbetar tillsammans med i mitt uppdrag inom IT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar