tisdag 14 maj 2013

Sjukhusdirektörens vecka: Spännande busstur i Nordost!

Under förra veckan fortsatte de interna controllingmötena. På måndagen var det också lunch med bland andra företrädare för 1,6 miljonersklubben, som ANS driver ett projekt tillsammans med som handlar om hälsoutbildning för kvinnor.

På tisdagen var det introduktion för nya medarbetare, denna gången deltog 15 personer. Jag inledde dagen med att presentera ANS bakgrund, uppdrag och verksamheter. Sedan var det stabsmöte och APT på BUM i Gamlestan. Efter lunch anslöt jag till introduktionen igen och hade äntligen möjlighet att åka med på bussturen runt i nordöstra Göteborg. Det var en intressant eftermiddag som avslutades med rundvandring på den helt nya Angered Arena. Den är verkligen ett positivt tillskott i utvecklingen av området.

I onsdags var det presidiemöte, sedan deltog jag i APT på VUSC och på Smärtcentrum och hade sedan telefonmöte med objektledare i IT-organisationen.

Torsdag var ju ledig dag och fredagen ägnade jag åt administrativt arbete och sortering av mail. Veckorna går hemskt fort nu när det har varit röda dagar ett par veckor i streck. Nu väntar jag bara på värmen ute.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar