onsdag 23 december 2009

Julhälsning från Sjukhusdirektör Marina Olsson

Mitt första halvår på Angereds Närsjukhus har varit roligt, intressant och intensivt. Det har varit fyllt av möten. Möten med olika medarbetare inom Angereds Närsjukhus, som visar professionalitet och engagemang i patientarbetet och i utvecklingen av vården. Men också möten med människor som finns i olika sammanhang utanför sjukhuset. Det är verkligen roligt att det finns ett sådant intresse för utvecklingen av vården och Angereds Närsjukhus.

Jag har lärt mig mycket och börjar så sakteliga få lite större grepp om verksamheten. Men det finns mycket kvar att lära och förstå.

Nu är det snart ett nytt år, 2010. Nya ANS, det nya sjukhuset, är självklart ett område som vi kommer att ha fokus på och arbeta vidare med under 2010. Men det är också viktigt att arbetet med att ständigt utveckla vår nuvarande verksamhet och vårt bemötande fortsätter och prioriteras. Att hela tiden se möjligheter och ha en vilja att förbättra är viktigt för mig.

Jag vill önska alla våra blogg-läsare en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.

Vänliga hälsningar

Marina Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar